Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ за основата на скоростния лост

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помощ за основата на скоростния лост

    Счупи се на 200 км от къщи( поздрави на Русе хубав край, хубави хора), за малко останахме на пътя, без да може да се включват повечето скорости, оправих се някак с помоща на една скоба и стигнахме навреме за сватбата Искам да попитам трудно ли се сменя пластмасовата основа, и какви са чалъмите ако има Така е строшена, че като се включва на първа например, т.е. като дърпам лоста към мене, самия лост излиза заедно с пластмасовата втулка от металната част. И май и втулката трябва да се смени
    Click image for larger version

Name:	S2500001.jpg
Views:	1
Size:	94.6 Килобайта
ID:	2361056 Click image for larger version

Name:	S2500004.jpg
Views:	1
Size:	88.7 Килобайта
ID:	2361057
    Last edited by LeoVin4i; d.m.y г., 21:13.
    Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
    Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
    Audi A4 1.9 TDI

  • #2
    Сменя се отдолу Сваляш двуцевката , за да се освободи тунела , и вадиш пластмасата отдолу Не е приятно за смяна , но няма начин . Преди да сложиш новата , намажи обилно с грес
    145 1.6 ТС '97 ех.
    145 1.9 JTD '00
    307 CC 2.0 '04

    Comment


    • #3
      Може ли малко повече подробности? Kое е нужно да се разглоби, за да сменя N9 и N19?
      Click image for larger version

Name:	OUT CTL.jpg
Views:	1
Size:	19.9 Килобайта
ID:	2262405
      Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
      Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
      Audi A4 1.9 TDI

      Comment


      • #4
        Чеки чеки малко...преди да си докараш тия главоболия нека ти кажа как да я оправиш за 3 лева Там където си оградил на втората снимка нали се съединяват 2 метални части. Едната е от лоста и завършва със сферичка накрая. Тая сферичка се пъха в кръглата дупка и като мърдаш лоста тя съответно натиска, дърпа бута и какво ли още не. Та, за да не се търка метал в метал там има една пластмасова втулка, която влиза в кръглата част и сферичния край всъщност контактува с нея. Тя се износва лека полека с времето и става това което се е случило при теб-лоста излиза и оставаш само с 1-ва и 2-ра Е, въпросната втулка струва 3 лева и не изисква никакви по-сложни разголбявания от това, което ти си направил за да снимаш. Специални умения същно не са нужни Btw имаше една такава тема потръси я. Там също го бях обяснавал имаше и снимка на цялата система там покрай лоста разделена на части и даже някой колега беше отбелязал точно коя е въпросната втулка.
        The greatest of all scientific hobbies!

        Comment


        • #5
          Ами предполагам, че втулката е N19 на картинката? Обаче при мене трябва да се смени и пластмасовата основа N9, защото е счупена на 2-3 места

          Малко ъпдейт, освен N19 и N9 се сменят и двете лагерчета N12 и ралтата заспива.
          Last edited by LeoVin4i; d.m.y г., 17:10.
          Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
          Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
          Audi A4 1.9 TDI

          Comment

          Working...
          X